Gyakran ismételt kérdések
Milyen gyártók termékeit javítják?
Több mint 45 gyártót képviselünk, bővebb lista a szervizelt típusok között található
Hogyan kaphatok javítási ajánlatot?
Kérem használja a kapcsolat menüben az üzenetküldő felületet!
Mit tartalmaz a javítási ár?
Az ajánlatunk tartalmazza a tisztítás, hibakeresés, javítás, és szállítás díját (30kg alatti csomag esetén) szervizünkben történő javítás esetén!
Nem tartalmazza a helyszíni hibakeresés, kiszerelés, és beépítés díját. Amennyiben cégünkre bízza ezt a feladatot is, akkor ezt kérem az ajánlatkérés során jelezze, erre az esetre külön ajánlatot küldünk.
Hogyan rendelhetem meg a javítást?
Pontos, korrekt ajánlatot csak a termék átvizsgálását követően tudunk adni!
Az átvizsgálást követően írásos ajánlatot küldünk az ügyfél részére, mely tartalmaz egy megrendelő nyomtatványt is. A nyomtatvány kitöltésével, és visszaküldésével Ön elfogadja az ajánlatban szereplő kondicionális feltételeket, és ezzel egy időben megrendeli a javítást.
Csak a hibát hárítják el a hibás elemen, vagy teljesen felújítják azt?
Mivel cégünk teljes körű garanciát vállal az általunk javított elemekre, ezért a hibás berendezésen nem csak az érintett hibát hárítjuk el, hanem annak minden egyes fokozatát felújítjuk. Ezzel garantálva a hibamentes működést. Az árajánlat minden esetben a teljes felújítás díját tartalmazza!
Hová küldhetem a javítandó elemet?
Előzetes időpont egyeztetés után!
Balassagyarmati fióktelepünk címére:
FB CNC KFT
2660, Balassagyarmat, Gárdonyi Géza utca 21
Hogyan csomagoljam, szállítsam a hibás alkatrészt?
A hibás elemet, a termék méretéhez, tömegéhez illeszkedő törésmentes csomagolásban postázza. Fontos hogy a csomagoláson ne spóroljon, mert a szállítás során felmerült károkért felelősséget nem vállalunk. (A termék ugyan abban a csomagban kerül visszaküldésre mint amiben kézhez kaptuk)
A becsomagolt áru mellé, kérjük minden esetben állítson ki kísérő levelet, melyen az alábbi adatokat kérjük feltüntetni: megrendelő neve (cég esetén cégnév), telefonszám, email cím,számlaszám, számlázási cím, termék megnevezése, típusa, valamint a hibajelenség, esetleg hibakód.
Hogyan fizethetek, a javításért, szolgáltatásért?
Új ügyfeleink díjbekérő alapján, előreutalással rendezhetik a számlát. Visszatérő, megbízható partnereink egyedi elbírálás után 8-30 napos határidővel fizethetnek .
Van lehetőség sürgősségi javításra?
Igen! A hibás terméket az írásos megrendelést és előre utalást követően 24 órán belül megjavítjuk. Feláras opció!
Mi történik a javítás során?
– a terméket a beérkezést követően szétszereljük, tisztítjuk
– a tisztítást követően, a kapott információk alapján (hibakód, hibaleírás) megkezdjük a hibakeresést
– a fellelt hibát, hibákat megjavítjuk, valamint elvégezzük az általános felújítást
– az összeszerelést megelőzően, funkcionális teszttel meggyőződünk a beépített elemek megfelelő működéséről
– amennyiben mindent rendben találtunk, a terméket összeszereljük, és dinamikus tesztnek vetjük alá, ennek során, valós vagy emulált környezetben vizsgáljuk a javított egység működőképességét.
– a sikeres tesztet követően, a terméket egyedi azonosítóval látjuk el, ezzel biztosítva a visszakereshetőséget az adatbázisunkban
– csomagolás után a terméket átadjuk, visszajuttatjuk a megrendelőnk részére
